YaYaBLa's Provider zorgt voor onnodige overlast

Za 14 Oktober 2006 14:59 | Frank | 2772 keer bekeken | 2 reacties | 0 x aanbevolen | Artikel voorlezen

Nou had ik net alles op orde met de database, toen plotseling de hele website stopte met functioneren. Ik heb tot diep in de morgen met mijn provider emails uitgewisseld, betreffende de oorzaak en geprobeerd het probleem te lokaliseren. Helaas dit mocht niet baten. Ik heb nu de website op een reserve webserver neergezet. Nou ik hoop dat alles naar behoren werkt, maar ik beloof niks dit is een tijdelijke oplosssing, totdat mijn provider heeft uitgezocht wat het probleem is.

Groeten Frank

P.S. vrijdag de dertiende was niet de oorzaak want het gebeurde zaterdag nacht

Bron: YaYaBLa

Reacties

    YaYaBLa update!

    Zo 15 Oktober 2006 15:19 | Frank |

    ik ben nu al sinds zaterdag 4:00 bezig om de server, waar YaYaBLa.nl normaal gesproken op draait, weer online te krijgen. Maar ik ben nu gepromoveerd tot 2e level hulpdesk klant. Ik weet niet hoeveel levels er zijn in dit spelletje. Ken je dat gevoel? Dat iemand in India mij via meerdere emails verteld dat het aan mijn scripts ligt, terwijl die het daarvoor gewoon wel deden.

    Status so far:

    I have escalated your issue to our second
    level support for further investigation and
    would get back to you regarding this at the
    earliest with the resolution.

    Let''s wait then.........


    Een even geduld muziekje?

    Zo 15 Oktober 2006 15:52 | Frank |

    http://www.youtube.com/v/CXtfbP-bbAI" width="425" height="350" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent">