Philips maakt reclame overslaan onmogelijk
Do 20 April 2006 10:34 |
Frank |
4802 keer bekeken |
0 reacties |
0 x aanbevolen |
Artikel voorlezen
Nieuwe technologie moet u aan de buis gekluisterd houden Nieuws van vandaag:
Ons Nederlandse Philips heeft een patent aangevraagd op een bijzondere uitvinding waarmee het voor consumenten onmogelijk moet worden om tijdens een reclamepauze naar een andere zender te zappen. Ook het verder spoelen van reclameboodschappen bij een opgenomen uitzending zal dan voorgoed tot het verleden behoren. Wie toch de reclameboodschappen wil overslaan zal daarvoor in de filosofie van Philips een geldbedrag op tafel moeten leggen.
De nieuwe technologie heeft de naam "Advertisement Controller" gekregen en is door Philips ontwikkeld om TV-makers meer te interesseren voor hardeschijfrecorders.
Het patent op "Advertisement Controller" is op 30 maart 2006 in de Verenigde Staten aangevraagd.
Ons Nederlandse Philips heeft een patent aangevraagd op een bijzondere uitvinding waarmee het voor consumenten onmogelijk moet worden om tijdens een reclamepauze naar een andere zender te zappen. Ook het verder spoelen van reclameboodschappen bij een opgenomen uitzending zal dan voorgoed tot het verleden behoren. Wie toch de reclameboodschappen wil overslaan zal daarvoor in de filosofie van Philips een geldbedrag op tafel moeten leggen.
De nieuwe technologie heeft de naam "Advertisement Controller" gekregen en is door Philips ontwikkeld om TV-makers meer te interesseren voor hardeschijfrecorders.
Het patent op "Advertisement Controller" is op 30 maart 2006 in de Verenigde Staten aangevraagd.