Zondebokken targetten/Dat is wat Fascisten Lusten......

Vr 4 Oktober 2024 14:08 | Astrid Essed | 64 keer bekeken | 0 reacties | 0 x aanbevolen | Artikel voorlezen

MILJOENENNOTA 2024 FASCISTENKABINET/DE VLUCHTELING

ALS ZONDEBOK
[Voor een snel Overzicht, leze de Epiloog]
ZIE OOK
1. Invoke a terrifying internal and external enemy
''TEN STEPS TO CLOSE DOWN AN OPEN SOCIETY''
'21 En Aäron zal beide zijn handen op het hoofd van den levenden bok leggen, en zal daarop al de ongerechtigheden der kinderen Israëls, en al hun overtredingen, naar al hun zonden, belijden; en hij zal die op het hoofd des boks leggen, en zal hem door de hand eens mans, die voorhanden is, naar de woestijn uitlaten.

22 Alzo zal die bok op zich al hun ongerechtigheden in een afgezonderd land wegdragen; en hij zal dien bok in de woestijn uitlaten.

23 Daarna zal Aäron komen in de tent der samenkomst, en zal de linnen klederen uitdoen, die hij aangedaan had, als hij in het heilige ging, en hij zal ze daar laten.''

LEVITICUS 16: 21-23

OUDE TESTAMENT

https://www.statenvertaling.net/bijbel/levi/16.html#:~:text=22%20Alzo%20zal%20die%20bok,hij%20zal%20ze%20daar%20laten.

Dat er van dit Fascistenkabinet [PVV/VVD/BBB/NSC] weinig goeds te verwachten was, had ik van meet af aan al door en
met mij natuurlijk andere strijdbare mensen [1]
Van meet af aan-hoe kan het ook anders, met de fascistische
PVV als HoofdSpeler [2]] een Aanval op Vluchtelingen [3]
Aanval [dat zit ook in het DNA van Fascisten [4] op
de Vrije Pers! [5]
En zo werd de Giftige Cocktail, die Fascisme en
Vreemdelingenhaat is en waarvan Wilders en consorten
al zo vaak en zo ''overtuigend'' blijk hadden gegeven [6],
door die PVV regeerdeelname [wat het tot Fascistenkabinet
maakte] steeds meer ''Dagelijkse Kost'' ....[7]
Met Law and Order Man Dick Schoof [voormalig Hoofd van de AIVD, van de IND en Nationaal Coordinator Terrorismebestrijding] aan het Roer [8]
Echt een premier, die bij Fascist Wilders in de smaak valt!
Ik kan het niet laten schrijver en activist Peter Storm te
citeren, die het mooier heeft verwoord dan ik hierboven heb gedaan:
''En waar we nog wat lacherig konden doen bij het vooruitzicht van Plasterk als premier, is het lachen ons bij het vooruitzicht van Schoof toch echt wel vergaan, mag ik hopen. Wat deze man allemaal ook is, incompetentie is niet wat hem kenmerkt. Zijn staat van dienst als chef van spionnendienst AIVD, top terreurbestrijder als NCTV-baas, als baas van de IND een beroepsvijand van vluchtelingen, maakt hem een doodenge figuur die achter zijn partijloosheid een keiharde rechts-repressieve en racistische houding verbergt. Nee, de lacherigheid hoort ons bij de nadering van zijn junta allang verdampt te zijn'' [9]
En natuurlijk begon PVV leider Wilders, gevolgd door
de op 2 juli beedigde Minister Faber, ''befaamd'' allochtonen
jager en Omvolkings Profeet [excusez le mot][10], te oreren over ''het strengste asielbeleid ooit'' [11], waarbij genoemde
Faber ook maar direct, weliswaar met als dekking het kabinet Schoof [12] een ''asielcrisis'' uitriep, waarvan zij overigens weer terug moest komen. [13]
Want al gauw werd duidelijk, dat dat maar niet zomaar gaat,
wil je niet in botsing komen met Brussel/EU
Zie daarvoor noot 14
Maar dat we wat betreft de War on Refugees niet zo makkelijk van Faber en het Kabinet Schoof zouden afkomen,
zullen we in de loop van dit Artikel zien
VLUCHTELINGENPLANNEN KABINET:
We zagen het al in het tussen de vier coalitiepartijen gesloten het Hoofdlijnenakkoord ''Hoop, Lef, Trots'' [15]
[ja Lef moet je zeker hebben met dergelijke Plannen...]
De plannen op het gebied van Migratie en Asiel
''Grip op Migratie'' genoemd, beloofden weinig goeds [16]
En dat is uiteindelijk teruggekomen in het Regeerprogramma,
Kopje ''Asiel en Migratie'' [17]
Voor het bespreken van die Mitrailleur op Vluchtelingen eerst dit:
FOCUS OP ASIEL
Op bijna ongezonde wijze wordt het Migratie Thema
vrijwel geheel gefocust op Asiel, terwijl de Migratieketen
slechts voor 11 procent uit asielzoekers bestaat. [18]
Het grootste deel zijn arbeidsmigranten [19]
We kennen het gehits van Wilders en co [20] en
ook de relatief overdreven aandacht van beleidspolitici
voor een kleine, maar hinderlijke groep ''Veiligelanders'' [21],
waardoor de indruk wordt gevestigd, dat asielzoekers in
het algemeen voor overlast en Ellende zorgen.
Quod non [wat niet zo is, Latijn] [22]
Wanneer die Beeldvorming zo jarenlang doorgaat
en vaak Halve Waarheden worden verkondigd [23]
worden the Hearts and Minds rijp gemaakt voor
wat het Kabinet Schoof, met Minister Faber voorop [24]
nu aan het doen is:
Het oorlog voeren tegen asielzoekers
Het tot zondebok maken van asielzoekers
Het creeren van asielzoekers als de Grote Vijand.....
ASIELCRISIS I, GEEN ASIELCRISIS, MAAR OPVANGCRISIS
Dat Zondeboksyndroom van het Schoof Kabinet zie je al
direct terug in het Regeerprogramma kopje ''Asiel en Migratie'' [25], waarbij de indruk wordt gewekt, dat met de komst
van vluchtelingen een Grote Ramp over Nederland wordt
uitgestort.
Dat ik niet overdrijf, blijkt uit het Beginstukje ''Asiel en Migratie'''
Citeer:
''Nederland kan de grote instroom van asielzoekers niet aan. Aanvragen kunnen niet tijdig worden verwerkt en de asielopvang zit overvol. De mensen die recht hebben op bescherming kunnen niet doorstromen en van de asielzoekers die niet mogen blijven, vertrekt een deel niet uit Nederland. Een deel van de asielzoekers veroorzaakt grote overlast. De kosten voor de asielopvang stijgen exponentieel door allerlei vormen van noodopvang. Kortom: het Nederlandse asielsysteem is in de huidige vorm onhoudbaar. Daarom zet dit kabinet in op een breed pakket aan maatregelen om het asielstelsel ingrijpend te hervormen, de instroom te beperken en de asielketen per direct te ontlasten. Waar nodig zet het kabinet in op het hervormen van (Europese) regels en internationale verdragen.'' [26]
Maar alle zaken worden op een hoop gegooid:
Instroom asielzoekers, vastgelopen opvang,
overlast delen asielzoekers, kosten asielopvang.
Dat bijvoorbeeld die opvang is vastgelopen, heeft]
niet zozeer te maken met het ''grote'' aantal asielzoekers, maar met het feit, dat vroegtijdig asielzoekerscentra worden gesloten, door
bezuinigingen bij de IND, door de
woningnood, waardoor Statushouders [erkende asielzoekers] niet kunnen doorstromen [27]
Dat is niet de schuld van de vluchtelingen, maar
door het Falen van het asielsysteem.
En dat is zo in jaren gegroeid.
Zo ook de Ter Apelcrisis:
Gesuggereerd wordt, als je die in het gras slapende
mensen ziet, die in Ter Apel niet terecht kunnen, dat er
een overvloed aan vluchtelingen naar Nederland komt.
In werkelijkheid ligt het probleem bij het feit,
dat door de woningnood erkende Statushouders geen
woning kunnen krijgen en daardoor in Ter Apel blijven,
waardoor nieuwe asielzoekers daar niet
gehuisvest kunnen worden [28]
Het is dus terecht, wat Vluchtelingenwerk stelt:
Er is geen ASIELCRISIS, zoals de Bende van Schoof wil
suggereren [29], maar een OPVANGCRISIS [30], omdat 
het probleem niet zozeer is de grotere INSTROOM, maar
de DOORSTROOM [31]
ASIELCRISIS II/PLANNEN FASCISTENKABINET MET DE
VLUCHTELINGEN
Door alle Stoere Taal van de Schoof Bende, minister Faber voorop over het uitroepen van een asielcrisis,
noodwetgeving en wat dies meer zij [32] [daarover later] zou je bijna de Schoof nare plannetjes met de asielzoekers vergeten:
Hier een Grip eruit [niet volledig uiteraard, dan zie je door de Bomen het Bos niet meer]
IK NOEM UIT HET ENGE REGEERAKKOORD:
  • Het afschaffen van de asielvergunning voor onbepaalde tijd, vooruitlopend op structurele wijziging via het asielhervormingspakket;
  • Schrappen van de mogelijkheid tot nareis met meerderjarige kinderen;
    • Strengere toets nieuwe feiten en omstandigheden;
      • Verwijtbaarheidstoets bij opvolgende aanvragen; 
      • Wettelijke mogelijkheid om aanvragen als kennelijk ongegrond af te wijzen als vreemdelingen niet op gehoor verschijnen.
      • EN
      • Dit kabinet voert een tweestatusstelsel in met strikte voorwaarden op het gebied van gezinshereniging en een zo smal mogelijke invulling van het kerngezin. De hoofdregel voor subsidiair beschermden wordt dat gezinshereniging alleen mogelijk is wanneer de referent woonruimte, een stabiel en toereikend inkomen heeft en wanneer hij minimaal 2 jaar een verblijfstatus heeft. Dit betekent een beperking van het aantal mensen dat recht heeft om in te reizen [33]
      • Ik weet natuurlijk niet, wie dit leest, maar iedere
      • lezer die elementaire rechten hoog houdt, zal het
      • met mij eens zijn, dat deze voorstellen en
      • plannen een aanslag zijn op fundamentele rechten:
      • Meerderjarige kinderen in een gevaarlijk gebied
      • aan hun lot overlaten, afwijzing niet op grond van
      • criteria, maar omdat je niet ter zitting verschijnt, de
      • invoering van het tweestatusstelsel, de enge nareisbeperking voor de subsidiair beschermden  en de afschaffing
      • van de verblijfsvergunning voor onbepaalde tijd. [34]
      • Even over dat Tweestatusstelsel:
      • Dat houdt in, dat er onderscheid wordt gemaakt
      • tussen asielzoekers op grond van hun status [35]
      • Ik citeer hier voor het gemak de site Verblijfblog:
      • '' Binnen het Europese en Nederlandse vreemdelingenrecht zijn er twee gronden om asiel te verlenen: asielzoekers die vallen onder de vluchtelingendefinitie van het VN-vluchtelingenverdrag en asielzoekers die subsidiaire bescherming ontvangen. Asielzoekers die vallen onder de vluchtelingendefinitie hebben gegronde vrees om te worden vervolgd wegens hun ras, religie, nationaliteit, behoren tot een bepaalde sociale groep of politieke overtuiging. Te denken valt aan vervolging van etnische groepen, politieke dissidenten of mensen die vanwege hun seksuele voorkeur risico lopen op de doodstraf. Ontvangers van subsidiaire bescherming, daarentegen, ontvluchten een bedreiging van hun leven of persoon als gevolg van willekeurig oorlogsgeweld.'' [36]
      • Nu worden vluchtelingen, of het nu ''Vluchtelingenverdrag vluchtelingen [persoonlijke vervolging] of oorlogsvluchtelingen zijn [subsidiair beschermden] gelijk behandeld, het zgn Eenstatusstelsel.
      • Wanneer het Tweestatusstelsel wordt ingevoerd, komt het
      • erop neer, dat oorlogsvluchtelingen [subsidiair beschermden] minder rechten hebben dan Verdragsvluchtelingen [waarbij sprake is van persoonljke
      • vervolging op grond van het Vluchtelingenverdrag]
        • Deze rechtsongelijkheid zie je vooral bij de
        • Gezinshereniging, die nu wel heel moeilijk
        • wordt gemaakt
        • '' De hoofdregel voor subsidiair beschermden wordt dat gezinshereniging alleen mogelijk is wanneer de referent woonruimte, een stabiel en toereikend inkomen heeft en wanneer hij minimaal 2 jaar een verblijfstatus heeft. Dit betekent een beperking van het aantal mensen dat recht heeft om in te reizen''
        • [37]
        • Tel uit je Verlies.
        • Zie ook wat de site ''Verblijfblog'' daarover schrijft [38]
          • En dan die afschaffing van de verblijfsvergunning voor
          • onbepaalde tijd [39]
          • Wat betekent dat in de praktijk?
          • Het grote Voordeel van een verblijfsvergunning voor
          • onbepaalde tijd is, dat het geen invloed heeft op
          • de verandering van de situatie in het herkomstland.
          • Met andere woorden:
          • Het [verblijfsvergunning voor onbepaalde tijd] kan niet ingetrokken worden, als de situatie
          • in het herkomstland zich in gunstige zin ontwikkelt [bijvoorbeeld, einde aan de oorlog, etc]. [40]
            • Dat geeft rust en rechtszekerheid en geeft vluchtelingen de kans en motivatie, goed te
            • integreren en een bestaan op te bouwen.
            • Maar met afschaffing wordt die zekerheid ondergraven, want als iedere keer opnieuw je recht
            • op verblijf moet worden beoordeeld, leidt dat niet
              • alleen tot onzekerheid en stress, maar ontneemt het
              • de mogelijkheid en de motivatie, een stabiel
              • bestaan op te bouwen en goed te integereren.
              • Het heeft iets van een uitgestelde foltering.
              • Iedere keer druk en onzekerheid doet iets met 
              • het welzijn van mensen en heeft veel weg van
              • een sadistisch spelletje, omdat mensen dan
              • zo altijd blijven ''bungelen''
              • Hoe kan je dan een stabiel bestaan opbouwen.
              • Hoe zit het met de schoolopleiding van de kinderen,
              • met werk?
              • Met je toekomst?
              • Staat er niet in het door Nederland ondertekende
              • Kinderrechtenverdrag, dat bij alle beslissingen in
              • de eerste plaats rekening gehouden moet worden
              • met de belangen van  het kind? [41]
                • De afschaffing van die verblijfsvergunning voor
                • onbepaalde tijd lijkt mij nogal in strijd
                • met de belangen van het kind!

                • Zie voor meer Nare Plannen, noot 42
                  • ASIELCRISIS III/NOODWETGEVING,OPT OUTS, OPROEPEN
                    VAN ANGSTBEELDEN
                    Dat dit geen ''gewoon'' kabinet is, zoals al die kabinetten
                  • daarvoor, heb ik al eerder betoogd, vanwege de regeringsdeelname van de fascistische PVV [43]
                    • En wat het Ware Karakter van dit Kabinet is, is
                    • niet alleen te zien aan hun obsessie met de ''asielcrisis''
                    • [44], maar ook aan de manier waarop zij hun maatregelen
                    • denken door te drukken.
                    • Namelijk......door het Parlement buitenspel te zetten:
                    • HOE?
                    • Door gebruik te maken van het ''Staatsnoodrecht'' [45]
                    • In geval van de eerder uitgeroepen
                    • ''asielcrisis'' [46] houdt dat in, dat [een beetje
                    • juridische taal  allemaal, maar noodzakelijk voor het begrip], dat de artikelen 110 en 111 van de Vreemdelingenwet worden ''geactiveerd''
                    • [47]
                    • Die artikelen 110 en 111 houden in de
                    • ''uitzonderingsbepaling'' in de Vreemdelingenwet [48], waarmee de hoofdstukken 1 t/m 7 van de Vreemdelingenwet [in feite de
                    • Vreemdelingenwet [49] tijdelijk overboord
                    • kunnen worden gezet [50]
                    • Dit geschiedt dan bij Algemene Maatregel van Bestuur, een besluit van de regering, zonder dat het Parlement daar iets over te zeggen heeft [51]
                    • De procedure is als volgt: artikel 110 van de Vreemdelingenwet bepaalt dat artikel 111 in werking kan worden gesteld bij koninklijk besluit, op voordracht van de minister-president. Daarna moet een voorstel voor een zogenoemde ‘voortduringswet’ aan de Tweede Kamer worden gezonden. Als dat wetsvoorstel wordt verworpen, dan moet de inwerkingstelling van artikel 111 weer ongedaan worden gemaakt. [52]
                    • Hierop kom ik terug
                • NOODRECHT/IN CAUDA VENENUM /''ONVERWIJLD''
 
    • Over de commotie die hierover in de Tweede Kamer terecht ontstond, zometeen
      meer.
      Eerst dit:
      De op de achtergrond immer aanwezige Aanjager van het Fascistenkabinet en
      Leider van de fascistische PVV [53] beweerde, dat het parlement helemaal niet
      werd gepasseerd:
    • Ik citeer uit het Leidsch Dagblad:
      ''„Hoe vaak moet ik het nu nog zeggen”, vroeg Wilders zich af. Hij voerde aan dat de Tweede Kamer zelf de mogelijkheid tot crisiswetgeving in de Vreemdelingenwet heeft vastgelegd. In artikel 110 van de Vreemdelingenwet staat dat de premier bij „buitengewone omstandigheden” delen van de wet buiten werking kan stellen. Vervolgens moet „onverwijld”, oftewel meteen, een wet naar de Tweede Kamer worden gestuurd. Wordt die wet verworpen, dan is ook het besluit van de premier niet meer geldig.'' [54]
    • Wat Wilders zegt lijkt plausibel, maar er zit een Addertje in het gras en dat steekt in het woord ''onverwijld''
      Want in tegenstelling tot wat Wilders beweert [en wat misschien menigeen ook zou denken] wil ''onverwijld'' niet zeggen ''meteen'' [55]
      En dat is nu direct het ''Addertje onder het gras'' of anders gezegd:
      ''In Cauda Venenum'' [Latijn voor ''In de staart zit het venijn] [56]
    • Want, zo lees ik in een juridisch artikel:
      [Ik citeer]
      ''Als de minister betoogt dat ‘onverwijld’ een bepaalde duur vergt, een paar dagen bijvoorbeeld, kunnen er intussen allerhande, mogelijk niet terug te draaien maatregelen genomen worden omdat alle voorschriften van de Vreemdelingenwet buiten spel zijn gezet'''[57]
      Dus weliswaar moet die uitzonderingsbepaling van de Vreemdelingenwet [artikelen 110 en 111] aan de Tweede Kamer worden voorgelegd, maar aangezien dat niet stante pede [Latijn voor ''op staande voet''] [58] hoeft en er mogelijk enige dagen overheen kunnen gaan, KUNNEN ER AL NOODMAATREGELEN
      GENOMEN WORDEN, die afwijken van de Vreemdelingenwet
      en ook al stemt de Kamer tegen, DIE MOGELIJK NIET 
      TERUG TE DRAAIEN ZIJN! [59]
      DAT is het Vuile van dit Zaakje!
  • Maar los van het feit, dat de Kamer dus pas ''achteraf'' kan
  • meepraten [waarna er al maatregelen kunnen zijn genomen], is
  • het activeren van dat noodrecht ook inhoudelijk een probleem:
  • Want zoals deskundigen mij leren is er geen reden om dat noodrecht de activeren, omdat er geen sprake is van een
  • ''uitzonderingssituatie'' in de zin van de Vreemdelingenwet. [60]
  • Onder een uitzonderingssituatie wordt bijvoorbeeld
  • een oorlog of natuurramp verstaan [61]
  • Ook bleek uit latere stukken, dat de inzet van dat noodrecht
  • door ambtenaren was
  • afgeraden, omdat er ''geen sprake was van een noodsituatie die de activering van artikel 110 en artikel 111 Vreemdelingenwet rechtvaardigt'' [volgens de ambtenaren van het Ministerie
  • van Binnenlandse Zaken'' en ''"Omdat het twijfelachtig is dat thans sprake is van buitengewone omstandigheden die noodzaken tot activering" [volgens de ambtenaren van het Ministerie van Justitie] [62]
OPT-OUT/ASIELHITSERIJ
Om trouwens-los van dat hele Noodwet Drama, de fascistische
 asielhitserij te illustreren, had [PVV] minister
Faber van Asiel en Migratie er geen gras over laten groeien
en, comform de afspraken in het Hoofdlijnenakkoord [63] in
een Brief aan de Europese Commissie geschreven, dat Nederland een opt-out wil, als er een nieuw Europees Verdrag komt. [64]
Op zich puur symboolpolitiek [zo'n nieuw Verdrag is nog niet aan
de orde] en zoals ik al schreef ''asielhitserij''
Want zelf merkt Faber daarover op:
[Ik citeer NOS]"
''In een toelichting erkent Faber dat het verzoek voor een opt-out "iets van de lange adem" is. Maar ze wil zich daardoor niet laten weerhouden. De vraag om een opt-out is volgens haar een signaal dat Nederland het anders wil gaan doen. "Ik wil ook proberen andere lidstaten mee te krijgen om beweging te krijgen in het migratiedossier." [65]
De Europese Commissie heeft Faber dan ook meegedeeld, dat aangezien er geen sprake is van een
nieuw verdrag, de Europese regels op Nederland van toepassing blijven [66]
Maar daar ging het Faber ook niet om.
Zaak was:
Opnieuw stemmingmakerij tegen asielzoekers
COMMOTIE IN TWEEDE KAMER OM ''NOODWET''
''IK HEB TWEE WOORDEN, ARTIKEL 68 VAN DE GRONDWET''
Aan Drama geen gebrek, in het debat tijdens de Algemene Politieke Beschouwingen.....
Natuurlijk was te verwachten dat de Tweede Kamer en zeker de oppositie, die Fascistenkabinet pogingen
om via een noodwet op Asiel de Tweede Kamer, althans tijdelijk, buitenspel te zetten [67] niet zonder slag of stoot zou laten passeren.
EN DE KAMER KWAM IN ACTIE!
Zij wilde inzage in de stukken, die hebben geleid tot het besluit om
staatsnoodrecht in te roepen [68]
Want zoals mevrouw Bikker [fractieleider Christen-Unie] terecht opmerkte
''Dit is een ernstige zaak'' [69]
Aanvankelijk weigerde Schoof de stukken [70], maar moest wel zwichten
nadat er een Kamermeerderheid was, omdat tijdelijk NSC fractievoorzitter
Nicolien van Vroonhoven [die Pieter Omtzigt vervangt wegens diens ziekte] [71]
zich aan de kant van de oppositie schaarde met de woorden:
''IK HEB TWEE WOORDEN, ARTIKEL 68 VAN DE GRONDWET''[Inlichtingenplicht aan Tweede Kamer] [72]
In eerste instantie kwam Schoof aanzetten met grotendeels zwartgelakte stukken
, die natuurlijk onleesbaar waren [73]
 
Natuurlijk accepteerde de Kamer dat niet en uiteindelijk kwamen de
ongelakte stukken alsnog [74]
Dit alles zou een Vermakelijk Spektakel geweest zijn, als het niet
-letterlijk- een Zaak van Leven en Dood was geweest
In de eerste plaats voor de steeds meer wankelende Rechten van
Vluchtelingen
Overigens blijkt uit dat alles ook, hoe slecht de onderlinge
verhoudingen binnen dit Fascistenkabinet zijn, vooral
tussen PVV en NSC [75]
Om de Asielcommotie rond dit net begonnen Fascistenkabinet nog
enigszins te redden, opperde VVD fracieleider Dilan Yesilgoz de
mogelijkheid van een spoedwet als eventueel alternatief van die
Noodwet [76]
Het is zeer de vraag of de PVV daarop zou willen inzetten, aangezien
bij die spoedwet de Eerste en Tweede Kamer wel direct een stem krijgen,
terwijl bij noodwetgeving pas na invoering [van die noodwet] de Kamer
aan zet is, zoals in artikel al uitgelegd [77]
Vooralsnog lijkt minister Faber [PVV/Asiel en Migratie] nog echt te
willen inzetten op dat noodrecht. [78]
Ook PVV leider Wilders lijkt van geen wijken te weten:
In zijn eigen woorden:
''Ik heb niet de ruggegraat van een banaan'' [79]
Dat belooft nog wat......

EPILOOG
De Ingredienten van het Fascisme  tekenen zich steeds duidelijker af.
Aanval op de Vrije Pers, Cultuur en Vrijheid van Onderwijs  [80]
De ongezonde Focus op Asiel, waarmee de asielzoeker tot zondebok
en Interne Vijand gemaakt wordt. [81]
Het [trachten] Buitenspel zetten van het parlement door het
invoeren van noodwetgeving voor een asielcrisis, die niet 
bestaat [82]
Want van die Vrije Pers en een [nog] functionerend parlement wil iedere Rechtgeaarde Fascist
uiteindelijk af, op weg naar een Alleenheerschappij [83]
Dit alles is niet uit de Lucht komen vallen, maar het resultaat
van jarenlange ophitserij met als Hoofdrol voor de Fascistische PVV [84]
En Die Partij heeft de Stelling: ''Als je iets maar vaak genoeg herhaalt,
gaan de mensen het wel geloven'' tot Kwade Kunst verheven.
En hoe belangrijk het ook is, dat de Tweede Kamer zich er niet bij neerlegt,
door een doorgedrukte ''noodwetgeving'' buitenspel te worden
geplaatst [and the parliament did a Good Job in this! [85],
De Tweede Kamer moet zich verzetten, en dat BLIJVEN doen door
het torpederen van maatregelen, waarbij kwetsbare vluchtelingen niet alleen
worden gedemoniseerd, maar rechteloos en tot zondebok worden gemaakt.
Laat de nog bestaande Oppositie een voorbeeld nemen
aan Esther Ouwehand, voorvrouw van de Partij voor de Dieren, die
de guts had, als een van de weinigen, dit Fascistenkabinet
frontaal aan te vallen op hun gevaarlijke EN weerzinwekkende
Zondebokpolitiek [86]
Hier laat ik het voorlopig bij
Het Fascistenkabinet en Astrid Essed zullen zeker nog wel de Degens
Kruisen.
TOT ZIENS IN DE STRIJD, LEZERS!
ASTRID ESSED
UPDATE
Het Wilders/AsielDrama is  nog lang niet afgelopen!
Laatste mij bereikte Nieuws is dat de Eerste Kamer tegen het hanteren
van het noodrecht lijkt, met dank aan de SGP [87]
En dat Wilders heeft gedreigd met het opblazen van het kabinet, als
hij zijn ''noodrecht'' zin niet krijgt [88]
We wachten het af...............
NOTEN
ZIE VOOR NOTEN
OF

Meer van Astrid Essed