Meer klanten door papier met geheugen!
Ma 19 December 2005 16:42 |
Frank |
1720 keer bekeken |
0 reacties |
0 x aanbevolen |
Artikel voorlezen
Een RFID chip in papier gecombineerd met traffic builder technieken zorgt voor veel extra klantenbezoek naar winkels, openingen en evenementen, met een zeer persoonlijke benadering.
Griffioen Traffic Builders, de specialist in het genereren van extra bezoek aan winkels, websites, showrooms, beurzen en evenementen en RFID Software Development, specialist in het ontwikkelen van betaalbare RFID-oplossingen voor het MKB, hebben gezamenlijk de “RFID Traffic Builder” ontwikkeld.
Traffic Builders zijn al jaren bekende en bewezen technieken om klanten door middel van bijzondere gecodeerde uitnodigingen naar winkelopeningen, productintroducties, vernieuwde websites of feestelijke evenementen te krijgen, met een gemiddelde respons van 30%. Door RFID-chips te integreren in conventioneel drukwerk zijn deze uitnodigingen nu direct aan klantgegevens te koppelen waardoor ze optimaal op de persoonlijke wensen van de klant afgestemd kunnen worden. Bovendien voegt de high-tech uitstraling een 'fun' element toe, een belangrijk element uit het succes van Traffic Builders.
Dit alles maakt het nu mogelijk een Traffic Builder als narrow casting systeem in te zetten. Herhaalde reclame en aantrekkelijke acties gericht op iedere individuele klant. Een nieuwe generatie van direct marketing dus! Het systeem is volledig op maat programmeerbaar, en het RFID-drukwerk kan geheel naar eigen wens worden ontworpen.
Griffioen Traffic Builders, de specialist in het genereren van extra bezoek aan winkels, websites, showrooms, beurzen en evenementen en RFID Software Development, specialist in het ontwikkelen van betaalbare RFID-oplossingen voor het MKB, hebben gezamenlijk de “RFID Traffic Builder” ontwikkeld.
Traffic Builders zijn al jaren bekende en bewezen technieken om klanten door middel van bijzondere gecodeerde uitnodigingen naar winkelopeningen, productintroducties, vernieuwde websites of feestelijke evenementen te krijgen, met een gemiddelde respons van 30%. Door RFID-chips te integreren in conventioneel drukwerk zijn deze uitnodigingen nu direct aan klantgegevens te koppelen waardoor ze optimaal op de persoonlijke wensen van de klant afgestemd kunnen worden. Bovendien voegt de high-tech uitstraling een 'fun' element toe, een belangrijk element uit het succes van Traffic Builders.
Dit alles maakt het nu mogelijk een Traffic Builder als narrow casting systeem in te zetten. Herhaalde reclame en aantrekkelijke acties gericht op iedere individuele klant. Een nieuwe generatie van direct marketing dus! Het systeem is volledig op maat programmeerbaar, en het RFID-drukwerk kan geheel naar eigen wens worden ontworpen.
Bron: niburu