Campagne.

dinsdag 31 januari 2017 14:18 | Wouter ter Heide. | 1104 keer bekeken | 0 reacties | 0 x aanbevolen

Dat campagne voeren zonder geld kansloos is, is duidelijk. Maar door de fixatie op het geldelijke wordt vooral 'niet' duidelijk dat de verkiezingscampagne op zich er in feite niet toe doet. Hoeveel geld er ook tegenaan gesmeten wordt en wat de verkiezingsuitslag ook moge zijn, de grensoverschrijdende problemen van onze tijd worden niet opgelost. Dat is enkel mogelijk via een grensoverschrijdend bijdetijds bestel, dat het partijpolitieke en geldelijke overstijgt. Hoog tijd voor het opzetten van een Brede Maatschappelijke Discussie (BMD) daarover, in het belang  van het algemeen. Wat het opzetten van die BMD betreft, ligt hier voor de onafhankelijke media een uitgelezen taak weggelegd.

 Quote

De gedachte manifesteert zich in het woord, het woord manifesteert zich in de daad, de daad ontwikkelt zich tot een gewoonte, en de gewoonte verhardt zich tot een karakter. Sla dus acht op de gedachte en waar ze u brengt, en laat haar voortkomen uit liefde ontstaan uit begaanheid met alle wezens. Zoals de schaduw het lichaam volgt, zo worden wij wat we denken.
Onbekend