=AFWERKPLEK.....

Di 3 Mei 2011 05:27 | bouwjaar54.nl | 7089 keer bekeken | 1 reactie | 1 x aanbevolen | Artikel voorlezen

Heel Utrecht zat met de handen in het haar. Althans het mannelijk deel. Althans kneuzen met een probleempje thuis. Althans de hoerenlopers daarbinnen. Ze komen in hun automobiel aan het gerief. Tegen een absolute bodemprijs. Waarom zou je een Auping met je partner op doorliggen testen als je voorverwarmde stoelen in je heilige koe hebt. Die bovendien verstelbaar zijn. Stakkerds, strak van de dope, verlossen prostituanten trekkend en/of zuigend van hun zaad. Brengen een stevig staand lid terug tot normale proporties. Echter, de afwerkplekken voor de tippelzone aan de Utrechtse Europalaan waren te klein. Ernstig. Reden: kleine pikkies scheiden steeds grotere voertuigen af. Een Rob Oudkerk in een four-wheel-drive? Geheid een Pinkeltje. Waarom die hufter te pas en te onpas in tv-programma’s een mening mag blijven ventileren is een raadsel. Een huisarts in ontbinding. Fijn, je bent vrouw en zit bij hem in de spreekkamer. "Tja, gezien uw hoofdpijnklachten toch maar even een inwendige speurtocht". Terug naar Utrecht. Veel ‘heren’ schamen zich zo voor hun gevalletje dat ze Klein Duimpje alleen tegen geringe betaling willen laten zien. Zittend in buitenissige droomauto’s. Manoeuvrerend in doorsnee hoeren. Soppend in slachtoffers van vrouwenhandel, pooier-boys en drugdealers. Waar honderden voorgangers al hun vingers aan hebben afgelikt. “Mag ik even het 1000-dingendoekje en wat mondwater. Heb zo’n vreemde smaak in mijn bek!”

Zo’n zielenpoot zal naast je als ‘echtgenoot’ in bed schuiven. Eigenaren van luxe zakenauto’s of terreinwagens moeten passen en meten om nog te kunnen inparkeren, bleek uit een enquête van de Utrechtse GG&GD. De afwerkplekken waren in 1986 aangelegd en sindsdien vrijwel ongewijzigd. Schandalig! De maatschappij ontwikkelt zich richting beter, mooier en groter. Twintig jaar geleden voldeden de spotplekken ruimschoots omdat aso-bakken in het Nederlandse wagenpark een onbekend fenomeen waren. Over crisis gesproken. Van een Sports Utility Vehicle (SUV) had toen nog geen hond/man gehoord. Nu, na de beurskrach, verdamping van aandelenportefeuilles en een enorm economisch zwart gat, ligt zo’n piemelverlengend voertuig toch voor iedere gefrustreerde eikel binnen handbereik. Maar tijdens de enquête onder vijftig prostituees (waarom geen 54?) gaven de meesten aan dat daardoor de krappe afwerkstekken nu toch een serieus probleem begonnen te worden. Logisch. Spuiters buiten de deur ventileren thuis niet: “Schat, ik neem even jouw Smart mee naar de zaak!” Niet alleen bezitters van asociale SUV’s zitten met hun pikje in het zand. Ook voor luxe zakenauto-berijders verliep hun hobby buiten de deur wat stroefjes. Een beetje kar is nu zo groot dat hij alleen met knap stuurwerk in één keer kan worden ingeparkeerd. Tja, hufters willen altijd iets hebben waarmee ze moeilijk kunnen omgaan. Vrouwen bevestigen dat volmondig (…).
 

Als echte macho’s zo’n moeite hebben met insteken snap je sowieso niet wat ze op de Europalaan rond te snuffelen hebben. Trouwens, met een te grote (…) leasebak onder je ranzige reet behoor je niet op een Laan der Lusten (“United we stand”). Zoek je bedorven vertier dan in een luxueus bordeel of leg de rode loper uit voor een escortservice. Dat ben je aan je stand(je) verplicht. Kostentechnisch, belastingtechnisch, relatietechnisch! “Het lukte nog net, maar het was krapjes passen en meten. De dames zaten er niet op te wachten dat klanten beschadiging aan hun Grote Liefde opliepen”, meldde de onderzoekster van de GG&GD. Begrijpelijk. Een deuk in glanzend blik of een hap uit je eikel doet je libido heftig afnemen. Bovendien, wipperij op vier wielen heeft zijn charmes maar zeker ook beperkingen: je sfeervolle bekleding veelvuldig onder de bagger en je ramen rijkelijk besprenkeld. Moet je ‘the day after’ besmeurde stoffering schoon beitelen en met een plamuurmes in actie komen om glaswerk te reinigen. Verklaart meteen waarom die kneuzen zo opgewonden raken van een lederen interieurtje. Het velletje van het ene beest voor het gemak van het andere… “Maar de vrouwen hadden ook zelf een belang, hoe meer tijd klanten immers kwijt zijn met inparkeren, hoe minder ze er kunnen oppikken/opkrikken”. De omloopsnelheid ligt namelijk hoog en dient zo te blijven. Voordeel: er blijft voldoende tijd over om het mannelijke schorriemorrie ter plekke langzaam dood te knuppelen!

Reacties

    Afwerkplek

    Di 3 Mei 2011 16:55 | Madeliefje |

    is daar serieus echt onderzoek naar gedaan? tjeetje de subsidie moest zeker op.